Τι σημαίνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης;

Ουσιαστικό η διαδικασία μεγιστοποίησης του αριθμού των επισκεπτών ενός συγκεκριμένου ιστότοπου με τη διασφάλιση ότι ο ιστότοπος εμφανίζεται ψηλά στον κατάλογο των αποτελεσμάτων που επιστρέφει μια μηχανή αναζήτησης. Το κλειδί για την αύξηση της επισκεψιμότητας έγκειται στην ενσωμάτωση του περιεχομένου με τη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης - ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ και το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης SEO σημαίνει "βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.

Τι σημαίνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης;

Ουσιαστικό η διαδικασία μεγιστοποίησης του αριθμού των επισκεπτών ενός συγκεκριμένου ιστότοπου με τη διασφάλιση ότι ο ιστότοπος εμφανίζεται ψηλά στον κατάλογο των αποτελεσμάτων που επιστρέφει μια μηχανή αναζήτησης. Το κλειδί για την αύξηση της επισκεψιμότητας έγκειται στην ενσωμάτωση του περιεχομένου με τη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης - ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ και το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης SEO σημαίνει "βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Με απλά λόγια, σημαίνει τη διαδικασία βελτίωσης του ιστότοπού σας ώστε να αυξηθεί η ορατότητά του όταν οι άνθρωποι αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες που σχετίζονται με την επιχείρησή σας στο Google, το Bing και άλλες μηχανές αναζήτησης. Όσο καλύτερη ορατότητα έχουν οι σελίδες σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, τόσο πιο πιθανό είναι να συγκεντρώσετε την προσοχή και να προσελκύσετε υποψήφιους και υπάρχοντες πελάτες στην επιχείρησή σας.

Οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google και η Bing, χρησιμοποιούν bots για να ανιχνεύουν σελίδες στον ιστό, πηγαίνοντας από ιστότοπο σε ιστότοπο, συλλέγοντας πληροφορίες σχετικά με αυτές τις σελίδες και τοποθετώντας τες σε ένα ευρετήριο. Σκεφτείτε το ευρετήριο σαν μια γιγαντιαία βιβλιοθήκη όπου ένας βιβλιοθηκάριος μπορεί να ανασύρει ένα βιβλίο (ή μια ιστοσελίδα) για να σας βοηθήσει να βρείτε ακριβώς αυτό που ψάχνετε εκείνη τη στιγμή. Σε αντίθεση με τις πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης, δεν μπορείτε να πληρώσετε τις μηχανές αναζήτησης για να επιτύχετε υψηλότερες οργανικές κατατάξεις αναζήτησης, πράγμα που σημαίνει ότι οι ειδικοί του SEO πρέπει να καταβάλουν προσπάθεια. βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η τέχνη και η επιστήμη της κατάταξης σελίδων σε υψηλότερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης, όπως η Google.

Επειδή η αναζήτηση είναι ένας από τους κύριους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι ανακαλύπτουν περιεχόμενο στο διαδίκτυο, η υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της επισκεψιμότητας σε έναν ιστότοπο. βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η διαδικασία βελτίωσης της ποιότητας και της ποσότητας της επισκεψιμότητας ενός ιστότοπου ή μιας ιστοσελίδας από τις μηχανές αναζήτησης. Το SEO στοχεύει στη μη αμειβόμενη κυκλοφορία (γνωστή ως φυσικά ή οργανικά αποτελέσματα) και όχι στην άμεση κυκλοφορία ή στην πληρωμένη κυκλοφορία. Η μη αμειβόμενη επισκεψιμότητα μπορεί να προέρχεται από διάφορα είδη αναζητήσεων, όπως αναζήτηση εικόνων, αναζήτηση βίντεο, ακαδημαϊκή αναζήτηση, αναζήτηση ειδήσεων και βιομηχανικές κάθετες μηχανές αναζήτησης.

Μπορείτε να μάθετε τους όρους αναζήτησης ή τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν, εξετάζοντας εργαλεία όπως το Semrush, αλλά και ρωτώντας το προσωπικό πωλήσεων και υποστήριξης τι ερωτήσεις τους κάνουν οι χρήστες. Τα σημάδια ομιλίας διασφαλίζουν ότι η μηχανή αναζήτησης αναζητά την ακριβή φράση και όχι παρόμοιες φράσεις. Όσο πιο πυκνός είναι ο ιστός των συνδέσμων μεταξύ των σελίδων του ιστοτόπου σας, τόσο πιο εύκολο είναι για τις αράχνες να φτάσουν σε όλες, δίνοντας στη μηχανή αναζήτησης μια καλύτερη κατανόηση του ιστοτόπου σας. Οι ιστότοποι που αποκτούν συνδέσμους από πολλούς άλλους ιστότοπους αποκτούν κύρος (που ονομάζεται PageRank στη Google) στα μάτια των μηχανών αναζήτησης, ειδικά αν οι ιστότοποι που τους συνδέουν είναι οι ίδιοι έγκυροι.

Το 1998, δύο μεταπτυχιακοί φοιτητές του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ, ο Larry Page και ο Sergey Brin, ανέπτυξαν το Backrub , μια μηχανή αναζήτησης που βασιζόταν σε έναν μαθηματικό αλγόριθμο για την αξιολόγηση της εξέχουσας σημασίας των ιστοσελίδων. Αντί να εξετάζετε τι πληκτρολογούν οι άνθρωποι, θα πρέπει να προσπαθείτε να εντοπίζετε τι ψάχνουν. Τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης (που μερικές φορές αναφέρονται ως "φυσικά αποτελέσματα") είναι φυσικά αποτελέσματα που κατατάσσονται με βάση 100% την αξία τους. Εξαιτίας αυτού, πολλές επιχειρήσεις και ιδιοκτήτες ιστότοπων θα προσπαθήσουν να χειραγωγήσουν τα αποτελέσματα αναζήτησης, ώστε ο ιστότοπός τους να εμφανίζεται υψηλότερα στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης (SERP) από τους ανταγωνιστές τους.

Οι μηχανές αναζήτησης ενδέχεται να τιμωρήσουν τους ιστότοπους που ανακαλύπτουν ότι χρησιμοποιούν μεθόδους μαύρου ή γκρίζου καπέλου, είτε μειώνοντας την κατάταξή τους είτε εξαλείφοντας εντελώς τις καταχωρίσεις τους από τις βάσεις δεδομένων τους. Γι' αυτό είναι σημαντικό να ξεκινήσετε τη διαδικασία SEO κάνοντας έρευνα λέξεων-κλειδιών, τη διαδικασία έρευνας που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε πώς το κοινό-στόχος σας αναζητά. Όπως μπορείτε να δείτε, πάνω από το 60% της συνολικής επισκεψιμότητας στο διαδίκτυο προέρχεται από μηχανές αναζήτησης όπως η Google, η Bing, η Yahoo και το YouTube. Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν υπερβολικά επιθετικές τεχνικές μπορεί να οδηγήσουν στην απαγόρευση των ιστότοπων των πελατών τους από τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Εάν ένας ιστότοπος υπάρχει εδώ και καιρό, παράγει σταθερό περιεχόμενο και το κάνει με τρόπο που να είναι ευχάριστος για τις μηχανές αναζήτησης, θα κατατάσσεται υψηλότερα από έναν νέο ιστότοπο, ό,τι κι αν συμβεί. Ο στόχος σας είναι προφανώς να εμφανίζεται ο ιστότοπός σας στην πρώτη σελίδα και ίσως ακόμη και μεταξύ των τριών πρώτων αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Leave Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *