Τι είναι το on-page seo και το off-page seo;

Η διαφορά μεταξύ on-page και off-page SEO είναι ότι το καθένα από αυτά εστιάζει σε διαφορετικούς τύπους βελτιστοποίησης του ιστότοπου. Το on-page SEO αναφέρεται στη βελτιστοποίηση των τμημάτων του ιστοτόπου σας που ελέγχετε, ενώ το off-page SEO εστιάζει στους παράγοντες κατάταξης που συμβαίνουν εκτός του ιστοτόπου σας, όπως οι αναφορές μάρκας και οι backlinks.

Τι είναι το on-page seo και το off-page seo;

Η διαφορά μεταξύ on-page και off-page SEO είναι ότι το καθένα από αυτά εστιάζει σε διαφορετικούς τύπους βελτιστοποίησης του ιστότοπου. Το on-page SEO αναφέρεται στη βελτιστοποίηση των τμημάτων του ιστοτόπου σας που ελέγχετε, ενώ το off-page SEO εστιάζει στους παράγοντες κατάταξης που συμβαίνουν εκτός του ιστοτόπου σας, όπως οι αναφορές μάρκας και οι backlinks. Το On-page SEO (επίσης γνωστό ως "on-site SEO ) είναι η πρακτική της βελτιστοποίησης του περιεχομένου της ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης και τους χρήστες. Οι συνήθεις πρακτικές on-page SEO περιλαμβάνουν τη βελτιστοποίηση των ετικετών τίτλου, του περιεχομένου, των εσωτερικών συνδέσμων και των διευθύνσεων URL.

Βασικά προορίζεται να παρέχει εναλλακτικές πληροφορίες για τις εικόνες σας, ένα Alt Tag είναι αυτό που λαμβάνεται υπόψη από τις μηχανές SEO όταν προσπαθούν να καταλάβουν περί τίνος πρόκειται οι εικόνες σας. Αυτή είναι η βασική ιδέα πίσω από το on-page vs off-page SEO, αλλά η πλήρης σύγκριση πηγαίνει πολύ πιο βαθιά. Το βασικό συμπέρασμα είναι ότι ενώ οι backlinks είναι αναπόσπαστο κομμάτι του off-page SEO, ένας μόνο ποιοτικός backlink από έναν έγκυρο ιστότοπο αξίζει περισσότερο από 10 ή ακόμα και 100 χαμηλής ποιότητας συνδέσμους. Δεν πρόκειται για επιλογή μεταξύ on και off-page SEO, αυτό θα ήταν σαν να πρέπει να επιλέξετε μεταξύ θεμελίων ή στέγης για το σπίτι σας.

Ως εκ τούτου, η δημιουργία κοινοποιήσιμου περιεχομένου είναι το πρώτο βήμα για να κερδίσετε πολύτιμους συνδέσμους και να βελτιώσετε το off-page SEO σας. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) υπάρχει σχεδόν όσο καιρό υπάρχει το διαδίκτυο και από τις πρώτες μέρες, οι οργανισμοί τη χρησιμοποιούν για να προσεγγίσουν νέα κοινά, να φέρουν επισκεψιμότητα στους ιστότοπούς τους, να διαδώσουν τη γνώση και να προωθήσουν την ανάπτυξη. Με απλά λόγια, το για τι κατατάσσεστε καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από παράγοντες εντός της σελίδας, ενώ το πόσο ψηλά κατατάσσεστε στα αποτελέσματα αναζήτησης καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από παράγοντες εκτός σελίδας. Το on-page και το off-page SEO συνεργάζονται για να βελτιώσουν την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης με συμπληρωματικό τρόπο.

Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να ασχοληθείτε με το off-page SEO (αυξάνοντας παράλληλα την εμπιστοσύνη και την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας) είναι η συμμετοχή σε συζητήσεις σε ιστότοπους όπως το Quora και η απάντηση σε ερωτήσεις σε άλλους ιστότοπους ερωτήσεων, ειδικά αν διαθέτετε τεχνογνωσία που μπορείτε να μοιραστείτε με την κοινότητα. Το off-page SEO αναφέρεται στις ενέργειες που γίνονται εκτός του ιστότοπού σας και επηρεάζουν την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Όταν πρόκειται για το SEO εντός σελίδας έναντι του SEO εκτός σελίδας, δεν υπάρχει μόνο ένας νικητής, καθώς πρέπει να συνεργάζονται για να επιτύχουν τα μεγαλύτερα αποτελέσματα για τον ιστότοπό σας. Αυξήστε την τοπική ορατότητα του SEO σας με εύκολη διανομή καταλόγων, διαχείριση κριτικών, ενημερώσεις καταχωρίσεων και πολλά άλλα.

Το off-page SEO βασίζεται στην ανθρώπινη συμπεριφορά (δηλαδή ότι οι άνθρωποι αναφέρονται και μοιράζονται μόνο το περιεχόμενο που τους αρέσει). Κάθε τύπος είναι σημαντικός, αλλά, αν θέλετε να ξεκινήσετε να βελτιώνετε το SEO σας βήμα προς βήμα, θα σας προτείναμε να ξεκινήσετε με το On-Page SEO, στη συνέχεια να προχωρήσετε στο τεχνικό του μέρος και, τέλος, να γυαλίσετε την Off-Page πτυχή.

Leave Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *