Τι είναι seo και παραδείγματα;

Μπορεί να έχετε διαβάσει για πράγματα όπως η ενσωμάτωση λέξεων-κλειδιών ή η φιλικότητα προς τα κινητά στο παρελθόν, αλλά χωρίς πλαίσιο, αυτές οι φράσεις μπορεί να μην σας έχουν δώσει μια σαφή αίσθηση της κατεύθυνσης για το SEO σας. Το τεχνικό SEO μπορεί να είναι δύσκολο να το κάνετε μόνοι σας, οπότε αν σκέφτεστε ότι η επαγγελματική βοήθεια είναι μια επένδυση που αξίζει τον κόπο, δείτε αυτή τη δημοσίευση σχετικά με το πώς να βρείτε τις σωστές υπηρεσίες SEO για τη μικρή επιχείρησή σας.

Τι είναι seo και παραδείγματα;

Μπορεί να έχετε διαβάσει για πράγματα όπως η ενσωμάτωση λέξεων-κλειδιών ή η φιλικότητα προς τα κινητά στο παρελθόν, αλλά χωρίς πλαίσιο, αυτές οι φράσεις μπορεί να μην σας έχουν δώσει μια σαφή αίσθηση της κατεύθυνσης για το SEO σας. Το τεχνικό SEO μπορεί να είναι δύσκολο να το κάνετε μόνοι σας, οπότε αν σκέφτεστε ότι η επαγγελματική βοήθεια είναι μια επένδυση που αξίζει τον κόπο, δείτε αυτή τη δημοσίευση σχετικά με το πώς να βρείτε τις σωστές υπηρεσίες SEO για τη μικρή επιχείρησή σας. Αν έχετε έναν μεγάλο και πολύπλοκο ιστότοπο, επικεντρωθείτε στο να κάνετε το τεχνικό SEO σωστά (ή προσλάβετε κάποιον που μπορεί). Δείτε επίσης την περιήγησή μας στο off-page SEO (οι παράγοντες σε άλλους ιστότοπους που μπορούν να επηρεάσουν την κατάταξη του δικού σας ιστότοπου).

Ακόμη και αν οι διευθύνσεις URL σας δεν είναι "όμορφες, αν δεν αισθάνεστε ότι επηρεάζουν αρνητικά τους χρήστες και την επιχείρησή σας γενικότερα, μην τις αλλάξετε για να είναι πιο εστιασμένες σε λέξεις-κλειδιά για "καλύτερο SEO". Μέχρι να φτάσετε στο τέλος αυτού του βασικού οδηγού SEO, θα έχετε κατανοήσει καλά τι είναι η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, γιατί είναι πολύτιμη και σημαντική και πώς να έχετε εξαιρετικά αποτελέσματα σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον SEO. Η Google διαθέτει επίσης λίγο περισσότερα από αυτά τα δεδομένα στη δωρεάν διεπαφή Webmaster Tools (αν δεν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό, αυτό είναι ένα πολύ πολύτιμο εργαλείο SEO τόσο για την αποκάλυψη δεδομένων ερωτημάτων αναζήτησης όσο και για τη διάγνωση διαφόρων τεχνικών ζητημάτων SEO - περισσότερα για τη δημιουργία Webmaster Tools εδώ). Όπως ανέφερα στην ενότητα του οδηγού για τις λέξεις-κλειδιά, δυστυχώς η Google έχει καταστήσει δύσκολη τη λήψη δεδομένων γύρω από τις πραγματικές λέξεις-κλειδιά για τις οποίες οι άνθρωποι αναζητούν, αλλά εξετάζοντας την επισκεψιμότητα σε επίπεδο σελίδας (εκτός της αρχικής σελίδας του ιστότοπού σας) μπορείτε να αρχίσετε να αποκτάτε πληροφορίες για τη συνολική πρόοδο του SEO σας.

Όπως έχουμε ήδη συζητήσει, η έρευνα για τις λέξεις-κλειδιά εξακολουθεί να είναι πολύτιμη και τα τεχνικά ζητήματα SEO που εμποδίζουν τη Google και τις άλλες μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν και να κατατάξουν το περιεχόμενο των ιστότοπων εξακολουθούν να είναι διαδεδομένα. Αυτό που πιθανότατα σας ενδιαφέρει ως ιδιοκτήτη ή υπάλληλο επιχείρησης είναι το πώς μπορείτε πραγματικά να αξιοποιήσετε το SEO για να βοηθήσετε στην αύξηση της σχετικής επισκεψιμότητας, των leads, των πωλήσεων και τελικά των εσόδων και του κέρδους της επιχείρησής σας. Ακόμα και αν διαβάσετε για κάποιες τακτικές SEO που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, εξακολουθεί να είναι δύσκολο να γνωρίζετε πώς μοιάζουν στην πράξη. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η τέλεια οδός για να εμφανίζεται ο ιστότοπός σας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Εάν είστε μια μικρή επιχείρηση που θα επωφεληθεί από την κατάταξη για πολύ συγκεκριμένους όρους με γεωγραφική εστίαση, αλλά όχι για πολλά άλλα, ενισχύστε τις τοπικές προσπάθειες SEO (και στη συνέχεια ίσως επικεντρωθείτε σε άλλες προσπάθειες μάρκετινγκ όταν αρχίσετε να βλέπετε μειωμένες αποδόσεις από τις προσπάθειές σας εκεί). Έτσι, μόλις αρχίσετε να γράφετε το φοβερό περιεχόμενο SEO σας και να θέτετε σε κίνηση όλα αυτά τα βήματα, πώς μπορείτε να παρακολουθείτε πραγματικά πόσο καλά λειτουργεί;.

Leave Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *