Τι είναι η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης με απλά λόγια;

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η τέχνη και η επιστήμη της βελτίωσης της κατάταξης των σελίδων στις μηχανές αναζήτησης, όπως η Google. Επειδή η αναζήτηση είναι ένας από τους κύριους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι ανακαλύπτουν περιεχόμενο στο διαδίκτυο, η υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της επισκεψιμότητας σε έναν ιστότοπο.

Τι είναι η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης με απλά λόγια;

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η τέχνη και η επιστήμη της βελτίωσης της κατάταξης των σελίδων στις μηχανές αναζήτησης, όπως η Google. Επειδή η αναζήτηση είναι ένας από τους κύριους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι ανακαλύπτουν περιεχόμενο στο διαδίκτυο, η υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της επισκεψιμότητας σε έναν ιστότοπο. Στην απλούστερη μορφή της, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι οτιδήποτε γίνεται για τη βελτίωση της κατάταξης ενός ιστότοπου στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs). Ο στόχος για τις περισσότερες επιχειρήσεις είναι να αυξήσουν την ορατότητα ή την επισκεψιμότητα του ιστοτόπου τους και η υψηλή κατάταξη για στοχευμένους όρους ή φράσεις αναζήτησης σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google και η Bing θα κάνει ακριβώς αυτό.

Το SEO σημαίνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Με απλά λόγια, σημαίνει τη διαδικασία βελτίωσης του ιστότοπού σας για την αύξηση της ορατότητάς του όταν οι άνθρωποι αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες που σχετίζονται με την επιχείρησή σας στο Google, το Bing και άλλες μηχανές αναζήτησης. Όσο καλύτερη ορατότητα έχουν οι σελίδες σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, τόσο πιο πιθανό είναι να συγκεντρώσετε την προσοχή και να προσελκύσετε υποψήφιους και υπάρχοντες πελάτες στην επιχείρησή σας. Οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google και η Bing, χρησιμοποιούν bots για να ανιχνεύουν σελίδες στον ιστό, πηγαίνοντας από ιστότοπο σε ιστότοπο, συλλέγοντας πληροφορίες σχετικά με αυτές τις σελίδες και τοποθετώντας τες σε ένα ευρετήριο.

Σκεφτείτε το ευρετήριο σαν μια γιγαντιαία βιβλιοθήκη όπου ένας βιβλιοθηκάριος μπορεί να ανασύρει ένα βιβλίο (ή μια ιστοσελίδα) για να σας βοηθήσει να βρείτε ακριβώς αυτό που ψάχνετε εκείνη τη στιγμή. Σε αντίθεση με τις πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης, δεν μπορείτε να πληρώσετε τις μηχανές αναζήτησης για να επιτύχετε υψηλότερες οργανικές κατατάξεις αναζήτησης, πράγμα που σημαίνει ότι οι ειδικοί του SEO πρέπει να καταβάλουν προσπάθεια. βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO - ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ) είναι η διαδικασία βελτίωσης της ποιότητας και της ποσότητας της επισκεψιμότητας ενός ιστότοπου ή μιας ιστοσελίδας από τις μηχανές αναζήτησης. Το SEO στοχεύει στη μη αμειβόμενη κυκλοφορία (γνωστή ως φυσικά ή οργανικά αποτελέσματα) και όχι στην άμεση κυκλοφορία ή στην πληρωμένη κυκλοφορία.

Η μη αμειβόμενη επισκεψιμότητα μπορεί να προέρχεται από διάφορα είδη αναζητήσεων, όπως αναζήτηση εικόνων, αναζήτηση βίντεο, ακαδημαϊκή αναζήτηση, αναζήτηση ειδήσεων και βιομηχανικές κάθετες μηχανές αναζήτησης. Σε άλλους κλάδους, όπως η κτηματομεσιτική ή η ασφαλιστική, η αξία της κίνησης από τις μηχανές αναζήτησης είναι σημαντικά υψηλότερη. Η ύπαρξη ενός συνεργάτη μιας εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ που ειδικεύεται στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να αποφύγετε την εφαρμογή τεχνικών και στρατηγικών SEO "μαύρου καπέλου" που μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα την αυστηρή τιμωρία του ιστοτόπου σας. Συγκεκριμένα, η δουλειά σας είναι να βεβαιωθείτε ότι μια μηχανή αναζήτησης βλέπει τον ιστότοπό σας ως το συνολικά καλύτερο αποτέλεσμα για την αναζήτηση ενός ατόμου.

Βλέπετε, εκτός από ένα τεράστιο πλήθος αλγορίθμων, η Google χρησιμοποιεί Quality Raters για να βελτιώσει την εμπειρία της μηχανής αναζήτησης για όλους. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η πρακτική της απόκτησης στοχευμένης επισκεψιμότητας σε έναν ιστότοπο από τις οργανικές κατατάξεις μιας μηχανής αναζήτησης. Ακόμα κι αν το Google Search Console ή κάποιο άλλο εργαλείο λέει ότι έχετε χιλιάδες σφάλματα διπλού περιεχομένου, στην πραγματικότητα έχετε μόνο μία μεγάλη βασική αιτία. Εδώ είναι το σημείο όπου μπορείτε να εμβαθύνετε στις ακριβείς λέξεις και φράσεις (ερωτήματα αναζήτησης) που πληκτρολογούν οι πελάτες στο πλαίσιο αναζήτησης.

Το μάρκετινγκ πληρωμένης αναζήτησης δεν αυξάνει τους αριθμούς οργανικής επισκεψιμότητας, αλλά μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας λογισμικό εισερχόμενου μάρκετινγκ για να κερδίσετε περισσότερους επισκέπτες. Μια λεπτομερής ή μακροσκελής απάντηση σε αυτή την ερώτηση θα μπορούσε να πάρει ώρες, καθώς υπάρχουν κυριολεκτικά εκατοντάδες παράγοντες που επηρεάζουν τα αποτελέσματα αναζήτησης. Οι λέξεις-κλειδιά μπορούν συχνά να ανοίξουν την πόρτα στην έμπνευση, λέγοντάς σας ακριβώς τι θέλουν να μάθουν οι άνθρωποι με βάση αυτό που αναζητούν. Η επιτυχία που εξαρτάται από την παραβίαση των κανόνων των μηχανών αναζήτησης είναι πιο ριψοκίνδυνη και επομένως δεν αποτελεί υγιή ή ισχυρή μακροπρόθεσμη επιχειρηματική στρατηγική.

Οι πρώτες εκδόσεις των αλγορίθμων αναζήτησης βασίζονταν σε πληροφορίες που παρείχαν οι διαχειριστές ιστοσελίδων, όπως η μετα-κλειδί ετικέτα ή τα αρχεία ευρετηρίου σε μηχανές όπως η ALIWEB. Η κατανόηση του κοινού-στόχου σας (γνωστού και ως buyer personas) και του τι τους ενδιαφέρει είναι το κλειδί για την προσέλκυση σχετικών επισκεπτών στον ιστότοπό σας μέσω των μηχανών αναζήτησης. Οι ειδικοί του SEO είναι σε θέση να μετατρέψουν την κατανόηση των αλγορίθμων των μηχανών αναζήτησης προς όφελος των πελατών τους. Σύμφωνα με το Google Keyword Planner, 110.000 άνθρωποι αναζητούν για "προμήθειες για πάρτι κάθε μήνα.

Leave Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *