Πώς κάνετε seo;

Οι μηχανές αναζήτησης χρειάζονται μια μοναδική διεύθυνση URL για κάθε κομμάτι περιεχομένου για να μπορούν να ανιχνεύσουν και να ευρετηριάσουν το περιεχόμενο αυτό και να παραπέμψουν τους χρήστες σε αυτό. Διαφορετικό περιεχόμενο (π.χ.

Πώς κάνετε seo;

Οι μηχανές αναζήτησης χρειάζονται μια μοναδική διεύθυνση URL για κάθε κομμάτι περιεχομένου για να μπορούν να ανιχνεύσουν και να ευρετηριάσουν το περιεχόμενο αυτό και να παραπέμψουν τους χρήστες σε αυτό. Διαφορετικό περιεχόμενο (π.χ. διαφορετικά προϊόντα σε ένα κατάστημα) καθώς και τροποποιημένο περιεχόμενο (π.χ. μεταφράσεις ή περιφερειακές παραλλαγές) πρέπει να χρησιμοποιούν ξεχωριστές διευθύνσεις URL προκειμένου να εμφανίζονται κατάλληλα στην αναζήτηση.

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν κωδικοποιούν τον ιστότοπό τους από την αρχή σε HTML και CSS. Πρόκειται για κομμάτια λογισμικού που επιτρέπουν σε ανθρώπους με ελάχιστες ή καθόλου δεξιότητες κωδικοποίησης να δημιουργήσουν έναν ιστότοπο, να διαχειριστούν το περιεχόμενο με ευκολία και να φροντίσουν για τις βαρετές τεχνικές λεπτομέρειες. Κοιτάξτε τις σελίδες των κατηγοριών σας με το υψηλότερο επίπεδο. Η έρευνά μου δείχνει ότι οι σελίδες κατηγοριών ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να οδηγούν έως και 32% περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης από ό,τι οι σελίδες προϊόντων.

Γνωρίζοντας τι θέλουν οι καταναλωτές και τις φράσεις αναζήτησης που χρησιμοποιούν, αντιστοιχίστε τις λέξεις-κλειδιά σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας. Χρησιμοποιήστε θέματα λέξεων-κλειδιών μακράς ουράς που οδηγούν σε λιγότερες αναζητήσεις και είναι συνήθως πιο συγκεκριμένες, όπως "πώς να βγάλετε το κόκκινο κρασί από το χαλί ή "φορτιστής μπαταρίας ex9116 exalt 18v σε αναρτήσεις ιστολογίου, σελίδες Συχνών Ερωτήσεων και σελίδες προϊόντων. Η έρευνα για τις λέξεις-κλειδιά στο βήμα 2, παραπάνω, είναι χρήσιμη, καθώς παρέχει μια ιδέα για τις τοποθεσίες με τη μεγαλύτερη επιρροή και την καλύτερη κατάταξη που πρέπει να προσεγγίσετε. Οι επιχειρήσεις που απευθύνονται στον καταναλωτή θα βρουν πιθανότατα τη μεγαλύτερη αξία στο Facebook και το Twitter.

Οι εταιρείες Β2Β συνήθως επικεντρώνονται στο Twitter και το LinkedIn, με το Facebook επίσης στο μείγμα. Το SEO σημαίνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Το SEO - προώθηση ιστοσελίδων είναι η διαδικασία λήψης μέτρων που βοηθούν έναν ιστότοπο ή ένα κομμάτι περιεχομένου να κατατάσσεται υψηλότερα στη Google. Τι λειτουργεί λοιπόν; Πώς καθορίζει η Google ποιες σελίδες θα επιστρέψει ως απάντηση σε αυτό που αναζητούν οι άνθρωποι; Πώς μπορείτε να αποκτήσετε όλη αυτή την πολύτιμη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας;.

Το ποιοτικό, έγκυρο περιεχόμενο είναι ο νούμερο ένα οδηγός της κατάταξής σας στις μηχανές αναζήτησης και δεν υπάρχει υποκατάστατο για εξαιρετικό περιεχόμενο αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν κάνετε μάρκετινγκ SEO. Το ποιοτικό περιεχόμενο που δημιουργήθηκε ειδικά για τον χρήστη στον οποίο απευθύνεστε αυξάνει την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, γεγονός που βελτιώνει την αυθεντία και τη συνάφεια του ιστότοπού σας. Τελειοποιήστε τις δεξιότητές σας στη συγγραφή ιστοσελίδων και παρουσιάστε τον εαυτό σας ως αυθεντία στο θέμα για το οποίο γράφετε.

Leave Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *