Ποιος κάνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης;

Το SEO σημαίνει "βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης". Με απλά λόγια, σημαίνει τη διαδικασία βελτίωσης της ιστοσελίδας σας για να αυξήσετε την ορατότητά της όταν οι άνθρωποι αναζητούν.

Ποιος κάνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης;

Το SEO σημαίνει "βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης". Με απλά λόγια, σημαίνει τη διαδικασία βελτίωσης της ιστοσελίδας σας για να αυξήσετε την ορατότητά της όταν οι άνθρωποι αναζητούν. Με απλούς όρους, σημαίνει τη διαδικασία βελτίωσης του ιστότοπού σας ώστε να αυξηθεί η ορατότητά του όταν οι άνθρωποι αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες που σχετίζονται με την επιχείρησή σας στο Google, το Bing και άλλες μηχανές αναζήτησης. Όσο καλύτερη ορατότητα έχουν οι σελίδες σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, τόσο πιο πιθανό είναι να συγκεντρώσετε την προσοχή και να προσελκύσετε υποψήφιους και υπάρχοντες πελάτες στην επιχείρησή σας.

Οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google και η Bing, χρησιμοποιούν bots για να ανιχνεύουν σελίδες στον ιστό, πηγαίνοντας από ιστότοπο σε ιστότοπο, συλλέγοντας πληροφορίες σχετικά με αυτές τις σελίδες και τοποθετώντας τες σε ένα ευρετήριο. Σκεφτείτε το ευρετήριο σαν μια γιγαντιαία βιβλιοθήκη όπου ένας βιβλιοθηκάριος μπορεί να ανασύρει ένα βιβλίο (ή μια ιστοσελίδα) για να σας βοηθήσει να βρείτε ακριβώς αυτό που ψάχνετε εκείνη τη στιγμή. Σε αντίθεση με τις πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης, δεν μπορείτε να πληρώσετε τις μηχανές αναζήτησης για να επιτύχετε υψηλότερες οργανικές κατατάξεις αναζήτησης, πράγμα που σημαίνει ότι οι ειδικοί του SEO πρέπει να καταβάλουν προσπάθεια. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO - ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ) είναι η διαδικασία βελτίωσης της ποιότητας και της ποσότητας της επισκεψιμότητας ενός ιστότοπου ή μιας ιστοσελίδας από τις μηχανές αναζήτησης.

Το SEO στοχεύει στη μη αμειβόμενη κυκλοφορία (γνωστή ως φυσικά ή οργανικά αποτελέσματα) και όχι στην άμεση κυκλοφορία ή στην πληρωμένη κυκλοφορία. Η μη αμειβόμενη επισκεψιμότητα μπορεί να προέρχεται από διάφορα είδη αναζητήσεων, όπως αναζήτηση εικόνων, αναζήτηση βίντεο, ακαδημαϊκή αναζήτηση, αναζήτηση ειδήσεων και βιομηχανικές κάθετες μηχανές αναζήτησης. Το black hat SEO επιχειρεί να βελτιώσει την κατάταξη με τρόπους που αποδοκιμάζονται από τις μηχανές αναζήτησης ή περιλαμβάνουν εξαπάτηση. Μια τεχνική μαύρου καπέλου χρησιμοποιεί κρυφό κείμενο, είτε ως κείμενο με χρώμα παρόμοιο με το φόντο, είτε σε ένα αόρατο div, είτε τοποθετημένο εκτός οθόνης.

Μια άλλη μέθοδος δίνει μια διαφορετική σελίδα ανάλογα με το αν η σελίδα ζητείται από έναν άνθρωπο επισκέπτη ή από μια μηχανή αναζήτησης, μια τεχνική γνωστή ως cloaking. Μια άλλη κατηγορία που χρησιμοποιείται μερικές φορές είναι το γκρίζο καπέλο SEO. Αυτή βρίσκεται μεταξύ των προσεγγίσεων μαύρου και λευκού καπέλου, όπου οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται αποφεύγουν την τιμωρία της ιστοσελίδας, αλλά δεν δρουν στην παραγωγή του καλύτερου περιεχομένου για τους χρήστες. Το γκρίζο καπέλο SEO επικεντρώνεται εξ ολοκλήρου στη βελτίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η τέχνη και η επιστήμη της κατάταξης των σελίδων σε υψηλότερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης, όπως η Google. Επειδή η αναζήτηση είναι ένας από τους κύριους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι ανακαλύπτουν περιεχόμενο στο διαδίκτυο, η υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της επισκεψιμότητας σε έναν ιστότοπο. Το SEO σημαίνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Το SEO είναι η διαδικασία λήψης μέτρων που βοηθούν έναν ιστότοπο ή ένα κομμάτι περιεχομένου να καταταχθεί υψηλότερα στη Google.

Οι ιστότοποι που αποκτούν συνδέσμους από πολλούς άλλους ιστότοπους αποκτούν κύρος (που ονομάζεται PageRank στη Google) στα μάτια των μηχανών αναζήτησης, ειδικά αν οι ιστότοποι που τους συνδέουν είναι οι ίδιοι έγκυροι. Ο αλγόριθμος είναι μια σειρά από λειτουργίες που χρησιμοποιεί μια μηχανή αναζήτησης για τον υπολογισμό και την κατάταξη των ιστότοπων με βάση το πότε κάποιος χρησιμοποιεί ένα συγκεκριμένο ερώτημα αναζήτησης. Για την αποφυγή ανεπιθύμητου περιεχομένου στα ευρετήρια αναζήτησης, οι διαχειριστές ιστοσελίδων μπορούν να δώσουν εντολή στις αράχνες να μην ανιχνεύουν ορισμένα αρχεία ή καταλόγους μέσω των τυπικών ρομπότ. Χρησιμοποιώντας το Google Chrome, δείτε άμεσα τις κορυφαίες μετρήσεις SEO για οποιονδήποτε ιστότοπο ή αποτέλεσμα αναζήτησης καθώς περιηγείστε στον ιστό.

Επιπλέον, μια σελίδα μπορεί να αποκλειστεί ρητά από τη βάση δεδομένων μιας μηχανής αναζήτησης με τη χρήση μιας ετικέτας meta ειδικά για τα ρομπότ (συνήθως ). Η χρήση σημασιολογικής σήμανσης μπορεί να βοηθήσει στην εμφάνιση πλούσιων συνόλων (rich snippets) στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης, όπως επιπλέον κείμενο, αστέρια κριτικής και ακόμη και εικόνες. Ωστόσο, τα αποτελέσματα αναζήτησης έχουν εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια ώστε να δίνουν στους χρήστες πιο άμεσες απαντήσεις και πληροφορίες που είναι πιο πιθανό να κρατήσουν τους χρήστες στη σελίδα αποτελεσμάτων αντί να τους οδηγήσουν σε άλλους ιστότοπους. Για άλλη μια φορά, η Κονσόλα αναζήτησης της Google θα σας παρέχει αυτές τις πληροφορίες, ώστε να μην χρειάζεται να ψάξετε για ένα εργαλείο που θα σας πει ποια είναι η ταχύτητα της σελίδας σας.

Παρόλο που τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google παρέχονται σε επίπεδο σελίδας, η Google θέλει επίσης να έχει μια αίσθηση του ρόλου που διαδραματίζει μια σελίδα στη γενικότερη εικόνα του ιστότοπου. Και μόλις νιώσετε ότι τα έχετε κατακτήσει αυτά, αρχίστε να εξετάζετε πιο προχωρημένα πράγματα, όπως το SEO στο YouTube και η φωνητική αναζήτηση. Παρόλο που η Εμπειρία Χρήστη είναι υποκειμενική (γεγονός που καθιστά δύσκολη τη μέτρησή της από τις μεγάλες μηχανές αναζήτησης όπως η Google, η Bing και η Yahoo), επηρεάζει έμμεσα το SEO σας. Επειδή το ίδιο το περιεχόμενο είναι συνήθως το ίδιο ανεξάρτητα από το τεμάχιο, οι μηχανές αναζήτησης συνήθως αγνοούν οποιοδήποτε τεμάχιο χρησιμοποιείται.

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η πρακτική της απόκτησης στοχευμένης επισκεψιμότητας σε έναν ιστότοπο από τις οργανικές κατατάξεις μιας μηχανής αναζήτησης. Εάν το έγγραφό σας εμφανίζεται σε μια σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης, τα περιεχόμενα του στοιχείου μπορεί να εμφανίζονται ως σύνδεσμος τίτλου για το αποτέλεσμα αναζήτησης (εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με τα διάφορα μέρη ενός αποτελέσματος αναζήτησης της Google, ίσως θέλετε να δείτε το βίντεο με την ανατομία ενός αποτελέσματος αναζήτησης). Η Google πραγματοποιεί αυτό που αποκαλεί "βασικές ενημερώσεις" πολλές φορές το χρόνο για την καλύτερη εξυπηρέτηση όσων αναζητούν στο διαδίκτυο. η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης που γίνεται σωστά μπορεί να έχει τη δυνατότητα να αυξήσει δραματικά το ποσό της επισκεψιμότητας που λαμβάνει ένας ιστότοπος, αλλά όλη αυτή η επισκεψιμότητα αναζήτησης δεν θα βοηθήσει στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης αν δεν μετατραπεί σε πελάτες που πληρώνουν.

Leave Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *