Γιατί βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης;

Κατά την αναζήτηση μιας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος στο διαδίκτυο, οι χρήστες είναι πιο πιθανό να επιλέξουν μία από τις πέντε πρώτες προτάσεις που τους εμφανίζει η μηχανή αναζήτησης. Το SEO σημαίνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.

Γιατί βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης;

Κατά την αναζήτηση μιας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος στο διαδίκτυο, οι χρήστες είναι πιο πιθανό να επιλέξουν μία από τις πέντε πρώτες προτάσεις που τους εμφανίζει η μηχανή αναζήτησης. Το SEO σημαίνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Είναι η πρακτική της αύξησης τόσο της ποιότητας όσο και της ποσότητας της επισκεψιμότητας του ιστότοπου, καθώς και της έκθεσης της μάρκας σας, μέσω μη αμειβόμενων (επίσης γνωστών ως οργανικών ) αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Πάρτε ένα τόξο (και λίγο καφέ)- ας βουτήξουμε στο Κεφάλαιο 2 (Πώς λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης - Ανίχνευση, ευρετηρίαση και κατάταξη).

Από την κατανόηση των μετατοπίσεων της μακροοικονομικής αγοράς έως την κατανόηση της πρόθεσης των καταναλωτών με λεπτομέρεια, το SEO μας λέει τι θέλουν και τι χρειάζονται οι πελάτες. Με απλά λόγια, σημαίνει τη διαδικασία βελτίωσης του ιστότοπού σας για να αυξήσετε την ορατότητά του όταν οι άνθρωποι αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες που σχετίζονται με την επιχείρησή σας στη Google, το Bing και άλλες μηχανές αναζήτησης. Όσο καλύτερη ορατότητα έχουν οι σελίδες σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, τόσο πιο πιθανό είναι να συγκεντρώσετε την προσοχή και να προσελκύσετε υποψήφιους και υπάρχοντες πελάτες στην επιχείρησή σας. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η τέχνη και η επιστήμη της κατάταξης των σελίδων σε υψηλότερη θέση στις μηχανές αναζήτησης, όπως η Google.

Επειδή η αναζήτηση είναι ένας από τους κύριους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι ανακαλύπτουν περιεχόμενο στο διαδίκτυο, η υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της επισκεψιμότητας σε έναν ιστότοπο. βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η διαδικασία βελτίωσης της ποιότητας και της ποσότητας της επισκεψιμότητας ενός ιστότοπου ή μιας ιστοσελίδας από τις μηχανές αναζήτησης. Το SEO στοχεύει στη μη αμειβόμενη κυκλοφορία (γνωστή ως φυσικά ή οργανικά αποτελέσματα) και όχι στην άμεση κυκλοφορία ή στην πληρωμένη κυκλοφορία. Η μη αμειβόμενη επισκεψιμότητα μπορεί να προέρχεται από διάφορα είδη αναζητήσεων, όπως αναζήτηση εικόνων, αναζήτηση βίντεο, ακαδημαϊκή αναζήτηση, αναζήτηση ειδήσεων και βιομηχανικές κάθετες μηχανές αναζήτησης.

Τα αποτελέσματα αναζήτησης παρουσιάζονται σε μια ταξινομημένη λίστα, και όσο πιο ψηλά σε αυτή τη λίστα μπορεί να βρεθεί ένας ιστότοπος, τόσο περισσότερη επισκεψιμότητα τείνει να λαμβάνει ο ιστότοπος. Ως εκ τούτου, προκειμένου να προφυλαχθείτε από επιζήμιους περισπασμούς από τον πρωταρχικό σκοπό της εκάστοτε επιχείρησης, θα ήταν συνετό να εξετάσετε σοβαρά το ενδεχόμενο ανάθεσης υπηρεσιών βελτιστοποίησης και τοποθέτησης σε μηχανές αναζήτησης σε εξωτερικούς συνεργάτες. Κατ' αρχάς, ένας χρήστης βρίσκει τον ιστότοπό σας αναζητώντας πληροφορίες σχετικές με τον κλάδο σας και βλέποντας έναν από τους πόρους σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Όσοι επενδύουν σημαντικά στο SEO συχνά υπερτερούν του ανταγωνισμού στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και κερδίζουν μερίδιο αγοράς.

Το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) είναι η πρακτική του σχεδιασμού, της εκτέλεσης και της βελτιστοποίησης διαφημιστικών εκστρατειών σε μηχανές αναζήτησης. Μια άλλη μέθοδος δίνει μια διαφορετική σελίδα ανάλογα με το αν η σελίδα ζητείται από έναν ανθρώπινο επισκέπτη ή από μια μηχανή αναζήτησης, μια τεχνική γνωστή ως cloaking. Παρόλο που το PageRank ήταν πιο δύσκολο να παιχτεί, οι διαχειριστές ιστοσελίδων είχαν ήδη αναπτύξει εργαλεία και συστήματα δημιουργίας συνδέσμων για να επηρεάσουν τη μηχανή αναζήτησης Inktomi, και οι μέθοδοι αυτές αποδείχθηκαν εξίσου εφαρμόσιμες στο παιγνίδι του PageRank. Βασιζόμενες σε μεγάλο βαθμό σε παράγοντες όπως η πυκνότητα λέξεων-κλειδιών, οι οποίοι βρίσκονταν αποκλειστικά υπό τον έλεγχο ενός διαχειριστή ιστοσελίδων, οι πρώτες μηχανές αναζήτησης υπέφεραν από κατάχρηση και χειραγώγηση της κατάταξης.

Οι διαχειριστές ιστοτόπων και οι πάροχοι περιεχομένου άρχισαν να βελτιστοποιούν ιστοτόπους για μηχανές αναζήτησης στα μέσα της δεκαετίας του 1990, καθώς οι πρώτες μηχανές αναζήτησης καταλογογραφούσαν τον πρώιμο Ιστό. Το black hat SEO επιχειρεί να βελτιώσει την κατάταξη με τρόπους που αποδοκιμάζονται από τις μηχανές αναζήτησης ή περιλαμβάνουν εξαπάτηση. Αντί να παραβιάζετε αυτές τις οδηγίες σε μια προσπάθεια να ξεγελάσετε τις μηχανές αναζήτησης για να σας κατατάξουν υψηλότερα, επικεντρωθείτε στην κατανόηση και την εκπλήρωση της πρόθεσης των χρηστών. Λόγω της φαινομενικής απλότητας, ορισμένοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορεί να αισθάνονται ότι είναι όντως ικανοί να καλύψουν μόνοι τους τις ανάγκες βελτιστοποίησης και τοποθέτησης στις μηχανές αναζήτησης.

Στις 17 Οκτωβρίου 2002, η SearchKing κατέθεσε αγωγή στο Περιφερειακό Δικαστήριο των Ηνωμένων Πολιτειών, Δυτική Περιφέρεια της Οκλαχόμα, κατά της μηχανής αναζήτησης Google. Οι συνήθεις τεχνικές βελτιστοποίησης εντός της σελίδας περιλαμβάνουν τη βελτιστοποίηση της διεύθυνσης URL της σελίδας ώστε να ενσωματώνονται λέξεις-κλειδιά, την ενημέρωση της ετικέτας τίτλου της σελίδας ώστε να χρησιμοποιούνται σχετικοί όροι αναζήτησης και τη χρήση του χαρακτηριστικού alt για την περιγραφή εικόνων. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι ένα σύνολο μεθόδων που αποσκοπούν στη βελτίωση της κατάταξης ενός δικτυακού τόπου στις λίστες των μηχανών αναζήτησης και θα μπορούσε να θεωρηθεί υποσύνολο του μάρκετινγκ Διαδικτύου ή του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Οι αλγόριθμοι αναζήτησης έχουν σχεδιαστεί για να αναδεικνύουν σχετικές, έγκυρες σελίδες και να παρέχουν στους χρήστες μια αποτελεσματική εμπειρία αναζήτησης.

Leave Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *