Είναι η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης καλή ή κακή;

Ακριβώς όπως οι δύο όψεις ενός νομίσματος, το SEO έχει τις καλές και τις κακές πλευρές. Όταν γίνεται με τον σωστό τρόπο, το SEO μπορεί να προσφέρει τεράστια οφέλη σε έναν ιστότοπο, τα οποία περιλαμβάνουν την υψηλότερη κατάταξη για τους σχετικούς όρους αναζήτησης με την ελπίδα να αυξηθεί η επισκεψιμότητα.

Είναι η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης καλή ή κακή;

Ακριβώς όπως οι δύο όψεις ενός νομίσματος, το SEO έχει τις καλές και τις κακές πλευρές. Όταν γίνεται με τον σωστό τρόπο, το SEO μπορεί να προσφέρει τεράστια οφέλη σε έναν ιστότοπο, τα οποία περιλαμβάνουν την υψηλότερη κατάταξη για τους σχετικούς όρους αναζήτησης με την ελπίδα να αυξηθεί η επισκεψιμότητα. Αλλά αν γίνει με ύπουλες τακτικές, μπορεί να κάνει περισσότερο κακό παρά καλό. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι η διαδικασία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να επηρεάσετε την κατάταξή σας στη σελίδα αποτελεσμάτων μιας μηχανής αναζήτησης.

Οι καλές πρακτικές SEO αυξάνουν την κατάταξη ενός ιστότοπου για τους όρους αναζήτησης-στόχου. η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO - ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ) αποτελεί αναπόσπαστο μέρος κάθε επιχείρησης με διαδικτυακή παρουσία. Όπως τα περισσότερα στοιχεία της ψηφιακής τεχνολογίας, το SEO εξελίσσεται συνεχώς και είναι σημαντικό να παρακολουθείτε αυτές τις αλλαγές για να διασφαλίσετε ότι είστε σύμφωνοι με τις βέλτιστες πρακτικές. Η βασική διαφορά μεταξύ του SEO και της πληρωμένης διαφήμισης είναι ότι το SEO περιλαμβάνει "οργανική κατάταξη, πράγμα που σημαίνει ότι δεν πληρώνετε για να βρίσκεστε σε αυτόν τον χώρο.

Για να το κάνουμε λίγο πιο απλό, βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης σημαίνει να παίρνετε ένα κομμάτι διαδικτυακού περιεχομένου και να το βελτιστοποιείτε έτσι ώστε οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google να το εμφανίζουν προς την κορυφή της σελίδας όταν κάποιος αναζητά κάτι. Μια φάρμα συνδέσμων είναι ένα σύμπλεγμα ιστοτόπων που διαθέτουν υπερσυνδέσμους μεταξύ τους προκειμένου να χτίσουν συλλογικά την κατάταξη στους δείκτες αναζήτησης. Είναι σχεδόν αδύνατο να βρείτε ακριβώς αυτό που ψάχνετε, παρά μόνο χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά για την αναζήτηση. Αντί να κοιτάτε τι πληκτρολογούν οι άνθρωποι, θα πρέπει να προσπαθείτε να εντοπίζετε τι ψάχνουν.

Όταν ξεκίνησα αυτή την εταιρεία είχα 1 στρατηγική στο μυαλό μου - να χτίσω την επιχείρησή μου χρησιμοποιώντας SEO (ή βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης). Αντίθετα, οι πληρωμένοι ή εμπορεύσιμοι σύνδεσμοι στοχεύουν ειδικά στη δημιουργία ψεύτικου κύρους σελίδας και στην εξαπάτηση των μηχανών αναζήτησης. Ο Matthew Capala είναι ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος στην Alphametic, μια εταιρεία SEO, επιχειρηματίας, εκδότης του Search Decoder, ομιλητής, συγγραφέας (εμφάνιση όλων) Ο Matthew Capala είναι ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος στην Alphametic, μια εταιρεία SEO, επιχειρηματίας, εκδότης του Search Decoder, ομιλητής, συγγραφέας του μπεστ σέλερ SEO Like I'm 5 και πρώην καθηγητής του NYU. Η ιδέα είναι ότι αν μια μηχανή αναζήτησης μπορεί να γνωρίζει τι έχει να προσφέρει μια σελίδα, μπορεί να εμφανίσει αυτή τη σελίδα ως απάντηση σε ένα σχετικό ερώτημα αναζήτησης.

Δυστυχώς, δεν μπορείτε να είστε σίγουροι για το τι έψαξε ο επισκέπτης της ιστοσελίδας σας στη μηχανή αναζήτησης, επειδή η Google κρύβει πλέον σημαντικό αριθμό λέξεων-κλειδιών αναζήτησης στο Google Analytics (και μάλιστα εν μέρει κρυμμένο για τις διαφημίσεις Google Ads). Οι κοινωνικές μετρήσεις παίζουν σημαντικό ρόλο στο να συγκεντρώσουν όλους τους άλλους παράγοντες κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης και να τους κάνουν να συνεργαστούν. Ενώ το SEO αφορά τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για τις μηχανές αναζήτησης, το κακό SEO μπορεί να δημιουργήσει τα αντίθετα αποτελέσματα. Το πιο σημαντικό είναι ότι μπορείτε να ενισχύσετε την ταυτότητα της μάρκας σας όταν η πληρωμένη διαφήμισή σας εμφανίζεται πάνω από τις κατατάξεις αναζήτησης.

Εξάλλου, είναι πολύ πιο εύκολο να μετρηθεί η απόδοση της επένδυσης ROI ενός πληρωμένου συνδέσμου αναζήτησης από ό,τι μιας δωρεάν οργανικής καταχώρισης. Βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας ώστε να βοηθήσετε τις αράχνες των μηχανών αναζήτησης να κατανοήσουν τι αφορά το περιεχόμενό σας μέσω του τεχνικού SEO επί τόπου. Έτσι, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η πληρωμένη αναζήτηση μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση του ποσοστού μετατροπής των οργανικών αποτελεσμάτων, αλλά δεν θα βοηθήσει στην κατάταξη. Η πληρωμένη αναζήτηση μπορεί να σας βοηθήσει να καθορίσετε και να βελτιώσετε τις λέξεις-κλειδιά στις οποίες στοχεύετε οργανικά, μέσω ακριβών δεδομένων.

Leave Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *